Friday, January 16, 2009

Aku di tag

Hai kat mana nak mula ni.....jenuh nak pk jawapan nih..

1. sesiapa kena tag, kena tulis 10 perkara tentang orang yang gatal meng "tag" dia.
  • mira ni kawan yg peramah...
  • time de prob dia la pendengar yang setia,w'pn xdpt tlg setelkan prob..hehehe
  • erm kenal masa kt uitm seri iskandar
  • masa xkeje dulu slalu la ym dia,skrg bl tgk status msg best br ym sbb dah keje kan,bz sikit
  • suka gak wat lawak..
  • kalau nak tanya jln area kl blhla refer dia..slalu merayau kot....hehehe..jgn marah
  • minat avril lavine..sebab pe xtau...
  • penah blanje sizzling mee kt klcc..thanks ya
  • erm ape lg nak jwb ni...
  • erm dah setel...
2. orang yang kena tag,kena pulak tulis 10 perkara tentang dirinya.
  • nama mazuin..ade pgl mazuin..awin..win
  • erm br 6bln keje..tp pening2
  • skrg tgh pk nak jwb tag ni
  • suka main bola baling..tp skrg dah xde geng sbb dl main masa kt sek dgn U
  • suka baca novel..tp dah lama xbeli..
  • suka kartun sinchan w'pn lawak bodoh..tp release tensen tgk
  • tgh pk nape aku di tag???
  • suka gambar pemandangan..sejuk mata pandang
  • erm esok kena ot so dah kena tido nih..
  • ok dah setel..
3. akhir sekali.. list je siapa2 yang nak di tag..
erm aku buh je list ni..xtaula org tu tgk tak nanti...
  • Dd
  • Jue
  • Lady Yammie
  • Mawaddah
  • Qama
so rajin2kan la diri jawab..aku dah kena torture dgn mira..aku bls kt korang..

1 comment:

army4war said...

akhirnya ko tinggalkan jejak gak kat blog aku hahaha...

bagus bagus tag2 ni mengeratkan silatulrahim hehehe...