Monday, March 30, 2009

Surat Penempatan....



Smlm aku dpt lg surat penempatan utk kali ketiga..pertama masa lapor diri kt mof..2nd jumaat tu masa kt JPM..masa tu risau gakla tkt dpt area KL..yela igt dpt JPM dah sure area putrajaya...bukan pe area kl tu sesak..keje plak bidang IT,lagila sesak pale otak ni...pttnye jumaat tu,tp xsmpt sbb dpt surat dah pkl 4.30..ptg td lps lunch aku pg library blk..nampak plak pc..so tanyala brader tu blh guna internet x dan printer tu...dia kt blh..so aku gunala utk print penyata kwsp dan maybank utk gaji...

Dah setel pg tgkt 2 utk serah penyata tu.then kakak tu kt surat tu dah siap so tgu jap..bl dpt surat tu pgla ke bahagian kewangan dan perolehan utk ambik pas sementara...lepas tu br pg seksyen teknologi maklumat...kt sana xde tpt lg..mcm xde tpt je utk ktorg..mungkin dah pindah ofis nanti br dpt tpt kot..w'pn aku tgk tpt tu xseperti expectation aku,tp hrp2 tu hanya 1st impression je..moga aku dpt bekerja dgn elok kt situ..cpt2 konfem..sblm blk pg balik unit kewangan dan perolehan utk ambik stiker....w'pn xde kete lagi nak gak simpan..mana tau ade rezeki nanti..


Stiker Kete untuk Jabatan Peguam Negara




Pas Sementara

4 comments:

ladyammie said...

Congrats win!!!bole la cuci mata tgk lawyer kt c2.. hehe..ish2, Astaghfirullahalazim...:)

awin said...

Amboi2 lady yamie...yela tu cuci mata..saya bkn dok satu ofis dgn laywer..saya under jabatan IT,tp wat masa ni tmpg dulu kt hr..erm ape cite yamie...lama xdgr cite..

is-nanie said...

owh.. awin pon ade blog rupenye.. Dpt link dr blog didi~.. blog walking..

btw, tahniah~.. Keje elok2
^_^

is-nanie said...

salam..

is dah add awin dlm list..
and..
ade satu tag utk awin.. ^_^